slackware router

Antonín Mička antonin.micka na post.cz
Čtvrtek Září 11 17:38:15 CEST 2003

Dobry den,

(odpovidam radsi na puvodni dotaz, mozne je, ze nekoho opakuji)

Zvlastni, podle me by melo byt s maskaradou vic problemu, nez s timto. I
kdyz je toto obecny problem.

Toto bude nejlepsi resit tak (je mozne ze jste to uz takto zkousel), ze
rozhrani routeru do internetu date jednu adresu, do intranetu (muzete dat i
privatni) druhou. Pak nejakym zpusobem rozdelite zbyle adresy mezi
uzivatelska PC. To hlavni je vytvorit smerovaci tabulku a to tak, ze
defaultni cesta bude ven akorat pakety, ktere budou patrit do inranetu,
spravnym smerem poslete. U isp by meli vse, co patri do vaseho adresniho
rozsahu, posilat na internetovou
(tj. tou na vnejsim rozhrani) adresu routeru. takze vse je potreba ucinit
prave na nem.

Doporucil bych vam knihu Server v Internetu od Ladislava Lhotky, tam to je
vcelku pekne vysvetlene a navic na linuxu, skoda ze je z roku 1997.

Jeste by vam mohlo pomoci, kdyby jste si prosel pravidla filtrovani provozu,
mozne je, ze to bude tam.

Antonin Micka