Nejde ping i kdyz je sitova karta nastavena spravne.

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Čtvrtek Září 11 21:59:01 CEST 2003

Peta napsal(a):
> Dobry den,
> resim nasledujici problem.
> V jednom pocitaci mam sitovou kartu ISA ktera je nastavena na irq=10 a io=0x300. Ve Windows funguje v pohode ale v linuxu se mi nepodari pingnout na jiny pocitac ktery je v te same siti.
> Nevite jak to vyresit. Popripade jestli jsem neco zapomnel uvest tak uvedu.
> Privitam kazdy napad.

Zalamujte radky na 70--75 znaku, prosim.

Tady to srovnani s windows trosku kulha, Linux jde az na zelezo, win
(pokud vim) berou v uvahu i nastaveni v BIOSu. Takze z toho vyplyva,
ze karta asi neni nastavena spravne.

Bylo by dobre poslat vypis pingu a/nebo dmesg. Tipoval bych na kolizi
IRQ, ale to se pozna az z toho logu.

Je rozhrani 'up' cili nahozene? -- ifconfig

--vo