Nejde ping i kdyz je sitova karta nastavena spravne.

Peta cw-mailinglist na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 20:10:20 CEST 2003

io=0x300. Ve Windows funguje v pohode ale v linuxu se mi nepodari pingnout
na jiny pocitac ktery je v te same siti.

> Zalamujte radky na 70--75 znaku, prosim.
>
> Tady to srovnani s windows trosku kulha, Linux jde az na zelezo, win
> (pokud vim) berou v uvahu i nastaveni v BIOSu. Takze z toho vyplyva,
> ze karta asi neni nastavena spravne.
>
> Bylo by dobre poslat vypis pingu a/nebo dmesg. Tipoval bych na kolizi
> IRQ, ale to se pozna az z toho logu.
>
> Je rozhrani 'up' cili nahozene? -- ifconfig

Ano nahozene je.
Vypis pingu na sebe sama je dobry ale na ostatni pise ze neni odezva.
Firewall jsem nijak nenastavoval.
Bohuzel se ted k pocitaci nedostanu takze az zitra.