spousteni linkse z perloveho skriptu

Zdeněk Burda Z.Burda na sh.cvut.cz
Pátek Září 12 02:04:03 CEST 2003

Ahoj,
udelal jsem filtr(v perlu) na textove soubory jehoz vystupem je html,
chtel jsem si to zobrazit v linksu, ktery spoustim prikazem
system("links " . $html_soubor);
ale mam problem:
Predam tomu filtru data rourou(je to prece filtr...) ale nic neukaze,
links se spusti, ale pripada mi jako by se spoustel na neexistujici konzoli,
protoze nic neni videt. Kdyz zkousim spustit links -g v Xkach, tak se bez
problemu spusti a zobrazi vysledek.
Kdyz spustim ten svuj skript a data mu predam jako prametr, tak je vsechno
uplne bez problemu, links se spusti a zobrazuje vsechno jak ma.

Myslim, ze ta roura nejak przni stdin nebo tak neco, proste mi to hlava
nebere.
Mohl byste mi nekdo poradit co s tim?

Predem dekuji za jakekoliv odpovedi

--
Zdeněk Burda		jabber#tsunami na jabber.sh.cvut.cz
ICQ#119838804		http://www.zdenda.com

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"