spousteni linkse z perloveho skriptu

Pátek Září 12 02:36:12 CEST 2003

On Fri, 12 Sep 2003, Zdenek Burda wrote:

> Myslim, ze ta roura nejak przni stdin nebo tak neco, proste mi to hlava
> nebere.

Jestli to mame chapat tak, ze skript spoustite jako ... | skript a
z neho dale spoustite links, tak je celkem pochopitelne, ze to ma
problemy, protoze skript ma jako stdin tu rouru (co jste cekal?) a
links ji jako potomek skriptu zdedi. Pravdepodobne chcete spustit links
tak, aby mel jako vstup /dev/tty.