router a firewall - přístup přes LAN na inet

Pátek Září 12 11:07:14 CEST 2003

On Fri, Sep 12, 2003 at 08:59:25AM +0200, Tomáš Lašťovička wrote:
> sam jsem to s jadry 2.2.x nikdy nepouzival, ale mam ten dojem, ze na to
> slouzi prikaz ipmasqadm (doufam...). mozna by pomohlo i HOWTO
ipmasqadm na normalnu maskaradu netreba, len napr. na portforwarding. Ale tiez
sa uz moc nepamatam, uz je to vyse 2 roky co som to s ipchains robil.

Pamatam sa zhruba, ze na rozdiel od iptables sa to robi priamo v cejne
forward, a parameter -M alebo tak nejak. man ipchains by malo prezradit viac.

Bye,

Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.