zmena IP na serveru ,presmerovani

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Září 12 12:05:53 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 08:03:40PM +0200, Honza Houstek wrote:

> V civilizovane spolecnosti se tohle dela tak, ze se nejdriv snizi TTL,
> treba na dve faze, nejdriv rekneme na hodinu (pocka se, az se rozsiri),
> pak na nejake naproste minimum (pocka se hodinu, az se rozsiri), nacez se
> provede ta zmena.
>
> Jak proste ...

Tohle je dost nespolehlive. Teoreticky je to perfektni, bohuzel to tak
nefunguje. Chyba je na spravcich DNS. Doporucuji at si na chvili nahodi obe
IP, predela DNS(i TTL samozrejme!) a necha obe IP alespon par tydnu bezet
paralelne. Dve IP na jedno rozhrani se da nastavit postaru treba takto
ifconfig eth0:1 195.120.11.133 bla bla bla
Uz se mi stalo, ze zkraceni TTL na primarnim DNS domeny nepomohlo.

-- Dalibor Straka

PS:Tu adresu 195.120.11.133 doporucuji prepsat, nemuselo by to fungovat
spravne.