zmena IP na serveru ,presmerovani

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Září 12 12:43:59 CEST 2003

> Tohle je dost nespolehlive. Teoreticky je to perfektni, bohuzel to tak
> nefunguje. Chyba je na spravcich DNS. Doporucuji at si na chvili nahodi obe
> IP, predela DNS(i TTL samozrejme!) a necha obe IP alespon par tydnu bezet
> paralelne. Dve IP na jedno rozhrani se da nastavit postaru treba takto
> ifconfig eth0:1 195.120.11.133 bla bla bla
> Uz se mi stalo, ze zkraceni TTL na primarnim DNS domeny nepomohlo.

  Zalezi, jak pro kolik % uzivatelu to ma jet. Podle mych zkusenosti tech,
kteri budou mit problemy je par procent a pomerne rychle se to opravi. Na
druhou stranu nam nekteri chodili na stare IP jeste za dva mesice...

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----