explicitni nastaveni TCP window velikosti

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Září 14 15:31:22 CEST 2003

On Sun, Sep 14, 2003 at 01:56:28PM +0200, 515 wrote:

> 1] prenosova rychlost neodpovida zdaleka 100Mbitum (FTP transfer v
> nejlepsim pripade 6MB/s, pricemz by se mel pohybovat aspon kolem 10ti
> pokud dobre premyslim)

Nevím, proti Windows 98 není 6 MB/s tak špatná rychlost - se Sambou jsem proti
Windows 98 o moc větší nikdy nedosáhl.

> prosim, jak mam nastavit natvrdo window pro urcite konekce aby se
> skutecne projevily a co bych mohl jeste udelat pro zlepseni propustnosti
> site?

Nejsem si jistý, jestli je problém ve window size. A hlavně si nejsem jistý,
jestli je problém opravdu na straně Linuxu. Zkuste na tom druhém počítači pustit
také Linux (nemusíte instalovat, stačí nějaké rescue CD) a uvidíte, jak na tom
jste. Už jsem se setkal se situacemi, kdy Linux -> Linux běhal kolem 10 MB/s
bez ohledu na protokol (NFS, FTP, HTTP, SMB), ale proti Windows 98 to nad
5 MB/s nebyl nikdo schopen dostat.

                                                                Michal Kubeček