explicitni nastaveni TCP window velikosti

515 k515en na volny.cz
Neděle Září 14 15:47:20 CEST 2003

Michal Kubecek wrote:

> Nevím, proti Windows 98 není 6 MB/s tak špatná rychlost - se Sambou jsem proti
> Windows 98 o moc větší nikdy nedosáhl.

> Nejsem si jistý, jestli je problém ve window size. A hlavně si nejsem jistý,
> jestli je problém opravdu na straně Linuxu. Zkuste na tom druhém počítači pustit
> také Linux (nemusíte instalovat, stačí nějaké rescue CD) a uvidíte, jak na tom
> jste. Už jsem se setkal se situacemi, kdy Linux -> Linux běhal kolem 10 MB/s
> bez ohledu na protokol (NFS, FTP, HTTP, SMB), ale proti Windows 98 to nad
> 5 MB/s nebyl nikdo schopen dostat.

ano, rychlost asi velikost window v tomto pripade moc neovlivni ale
stejne bych rad vedel jak ji nastavit. ve win uz sem nasel potrebny klic
v registru a nastavil na 65535, propustnost se trochy zlepsila. kdyby to
bylo na obou stranach, snad by to pomohlo.
diky