Tunelovanie inych protokolov cez e-maily, email gateway, tunelovanie cez DNS dotazy ...

errortel megasoft na e-zones.sk
Neděle Září 14 22:54:38 CEST 2003

Ahojte.
Neviete mi please poradit nieco co by som mohol pouzit na pristup k inym
protokolom cez emaily, pripadne cez DNS dotazy ?
Aby som objasnil o co mi ide:
Mam pripojenie cez mobil ktore nie je merane ani casom ani mnozstvom
prenesenych dat. Je vsak obmedzene na pripojenie k strankam operatora a k
POP3 a SMTP na jeho mailserveri. Hladam nejaky sposob na spristupnenie
ostatnych stranok/protokolov cez toto spojenie.

Na HTTP/FTP som uz predbezne nieco nasiel, ale ma to tyzdenne quoty, co mi
nevyhovuje.
Je to www4mail beziaci na wm.ictp.trieste.it, funguje to tak ze sa posle
email s adresou v tele na www4mail na wm.ictp.trieste.it a on vrati email so
stiahnutou strankou/suborom.

Ak by ste niekto wedeli o nejakej inej moznosti ako stahovat
stranky/subory/mejly z inych accountov/newsy/a co ja viem co este cez
emaily, tak mi please dajte vediet. Server s linuxom na ktory by som zawesil
nejaku tu gateway mam.

Vopred vdaka