Tunelovanie inych protokolov cez e-maily, email gateway, tunelovanie cez DNS dotazy ...

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Září 14 23:06:23 CEST 2003

On Sun, 14 Sep 2003, errortel wrote:

> Neviete mi please poradit nieco co by som mohol pouzit na pristup k inym
> protokolom cez emaily, pripadne cez DNS dotazy ? Aby som objasnil o co
> mi ide: Mam pripojenie cez mobil ktore nie je merane ani casom ani
> mnozstvom prenesenych dat. Je vsak obmedzene na pripojenie k strankam
> operatora a k POP3 a SMTP na jeho mailserveri. Hladam nejaky sposob na
> spristupnenie ostatnych stranok/protokolov cez toto spojenie.

Za predpokladu, ze mate k dispozici account na nejakem stroji nekde
"venku" v Internetu, pak by Vam mohl poslouzit mailtunnel, ktery umoznuje
tunelovat TCP/IP skrz regulerni e-mailove zpravy. To jak je lehke takove
packety spoofovat a jak je to s latenci je asi jasne, ale porad je to
lepsi nez spadnout ze schodu, ze.

http://www.detached.net/mailtunnel/

--
JiKos.