Jak v aplikaci zmenit "odkaz" na sdilenou knihovnu

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Září 15 19:10:11 CEST 2003

Zdeněk Böhm wrote:

>jiz

>Jo, diky za odkaz. Neco o tom jsem cetl ve FAQ k uClibc (BTW, jinak
>dokumentace veskera zadna....). Nakonec u toho mozna skoncim.
>Jen jsem proste jako Malej princ, jakmile jednou polozim otazku, tak si
>nedam pokoj, dokud nezjistim, jak zni odpoved :-)
>Docela me nadchlo, ze staci u zdrojaku libovolneho projektu zmenit v
>Makefilech $CC aby obsahoval cestu k tomu wrapperu dodavanemu s uClibc a
>cele se to prelozi se spravnymi knihovnami. Akorat to ma problem s tema
>odkazama.
> [...]
Utilita 'ldconfig' z uClibC funguje nestandardne, nejsnazsi je
nastavit promenou LD_LIBRARY_PATH tam, kde skladujete
knihovny, treba:

export LD_LIBRARY_PATH=/lib/:/usr/local/lib

Jak si poradit se spustenim initu nevim. Osobne jsem vse
prekladal v devel rootu dodavanemu k uClibC, tam uz jsou
knihovny rovnou v /lib, tak, jak se mi zda optimalni a esteticke.

Devel root mohli klidne vyrobit tak, ze knihovny prelozili
uClibC pomoci wrapperu a pak dane soubory do /lib devel
rootu zkopirovali.

Kazdopadne, jakmile zacnete prekladat prvni programy do
uClibC systemu, oddelenemu vyvojovemu systemu pro preklad
se prakticky nevyhnete - knihovny, ktere pro sve programy
prelozite s uClibC nebudou fungovat na hostitelskem glibc
systemu...

Jinak pouzivam uClibC, BusyBox a TinyLogin + dalsi programy.
Pokud byste chtel poradit, muzete se ozvat na ondranemecek na volny.cz

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477