Jak v aplikaci zmenit "odkaz" na sdilenou knihovnu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Září 15 11:09:55 CEST 2003

> uClibc ma vyvojove prostredi, tedy pokud se nepletu. Kdysi jsem si takhle
> postavil distro o velikosti 4MB. A k tomu vyvojovemu prostredi je i mnoho
jiz
> prelozenych baliku ...
>
> Podle mne staci udelat chroot do toho vyvojoveho prostredi a muzete vesele
> prekladat.
>
> http://www.uclibc.org/downloads/root_fs-i386.bz2

Jo, diky za odkaz. Neco o tom jsem cetl ve FAQ k uClibc (BTW, jinak
dokumentace veskera zadna....). Nakonec u toho mozna skoncim.
Jen jsem proste jako Malej princ, jakmile jednou polozim otazku, tak si
nedam pokoj, dokud nezjistim, jak zni odpoved :-)
Docela me nadchlo, ze staci u zdrojaku libovolneho projektu zmenit v
Makefilech $CC aby obsahoval cestu k tomu wrapperu dodavanemu s uClibc a
cele se to prelozi se spravnymi knihovnami. Akorat to ma problem s tema
odkazama.
A vubec, jak sakra treba prelozili to vyvojove prostredi, kdyz k jeho
prekladu nemeli vyvojove prostredi? :-) Verim tomu, ze je na to nejaka
jednoducha odpoved, jen nevim, kde ji hledat.

S pozdravem Zdenek Bohm