PROBLEM SPUSTENIA KDE Z KONZOLY AKO ROOT

Pet Polik hlinalinux na hotmail.com
Úterý Září 16 11:09:58 CEST 2003

Zdravim,
mam taky maly problem. Rad by som spustil kde z textoveho rezimu prihlaseny
ako root. Som prihlaseny ako root, nasledne napisem prikaz startx a graficke
prosterdie(kde) mi zacne nabiehat ale potom to zamrzne. Niekedy sa este
objavi dialog s upozornenim, ze to nie vhodne a po odkliknuti na pokracovat
mi ostane iba cervena obrazovka. Jednoducho to zamrzne. Ak som prihlaseny
ako user vsetko funguje ok. Mohol by mi niekto pomoct. Existuje nejaka
kombinacia klaves na restart v takomto pripade (ctrl+alt+del nefunguje)? ps.
som zatial iba zaciatocnik
Moja zostava: notebook gericom PIII 1000Mhz
Ram:256MB Graf: ProMedia CyberBladei1
Monitor:? 14.1? XGA TFT Color LCD
Mandrake 9.1

>http://join.msn.com/?page=features/junkmail

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.