PROBLEM SPUSTENIA KDE Z KONZOLY AKO ROOT

Michal Truban miso na blackhole.sk
Úterý Září 16 11:19:06 CEST 2003

Dobry,

Neviem co sposobuje to, ze vam to pada ako rootovi.
Ale Xka sa daju vypnut pomocou: ctrl+alt+backspace.

Skuste si error pozriet v logoch Xservera. (popripade dmesg, ale pochybujem)

Potom budeme mudrejsi.

s pozdravom
miso

c/