Distribuce pro opteron

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Září 16 19:09:16 CEST 2003

   From: Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>
   Date: Tue, 16 Sep 2003 17:50:30 +0200

   > Budete se divit, ale Knoppix nabootoval do Xek bezproblemu. Akorat
   > nevidi 1Gbit sitovku broadcom, modul se jmenuje tg3 a existuje, ale
   > failuje na modprobe. Dale jsem Knoppix nezkoumal. Mam ty kousky 4 a na
   > kazdy pujde jina distribuce, at je legrace.

tg3 je poměrně nový modul a stále přibývají nové síťovky. Co vrací
lspci -vx? Podívejte se do tg3_pci_tbl v tg3.c jestli je tam ta vaše
uvedena.

V poslední době pracuji stále s novější, než jsou tam uvedeny ;-)
--
Pavel Janík

Let your compiler do the simple optimisations.
Don't strain to re-use code; reorganise instead.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)