Distribuce pro opteron

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Září 17 07:05:02 CEST 2003

Dalibor Straka wrote:

> Budete se divit, ale Knoppix nabootoval do Xek bezproblemu. Akorat
> nevidi 1Gbit sitovku broadcom, modul se jmenuje tg3 a existuje, ale
> failuje na modprobe. Dale jsem Knoppix nezkoumal. Mam ty kousky 4
> a na kazdy pujde jina distribuce, at je legrace.

Podivejte se, jaky Broadcom mate. Ten tg3 modul je pro gigove cipy
(bcm570x). Mate-li stovkovou (bcm440x), tak ten modul fungovat nebude.
Ale existuje src, googlujte bcm4400*tar.gz (nebo bcm4400*tgz, uz si
presne nepamatuji, mam to doma, musel bych se kouknout). No ale existuje
samozrejme i bcm5700*tar.gz (nebo tgz).

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz