czsk - ceska klavesnice pro programatory zije

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Středa Září 17 08:58:12 CEST 2003

Hi!

nekdo to tu nazval "srdecni zalezitosti", no nevim, mozna kvuli hladine
adrenalinu.... ale k veci.

soubor je v xkb/symbols/czsk (kvuli srdecni kompatibilete), ale v teto
situaci se mi s nim nepodarilo udelat vubec nic. Pokud nekomu jo, tam mi
dejte vedet.

musel jsem ten soubor zkopirovat do xkb/symbols/pc/czsk, pregenerovat
symbols.dir a pak mi to jede i v takove silene variante:

  Option	"XkbLayout"	"czsk,czsk"
  Option	"XkbVariant"	"us_cz_prog,cz_us_prog"
  Option        "XkbCompat"     "group_led"
  Option        "XkbOptions"    "grp: shift_toggle"

priserne, co? ale v principu je to spravne a fakt to jede. Urcite je ale
lepsi pouzit:

  Option        "XkbLayout"     "us,czsk"
  Option        "XkbVariant"    ",cz_us_prog"

to uz vypada lip. takze pokud vam chybi ceska programatorska, neveste
hlavu.

No a kdyz uz jsem pachal takove prisernosti, tak jsem to zkusil pred
obsolentni keymapy. Je treba pridat par informaci do keymap, ale ta verze
czsk, co je v 4.3 nejede. Pokud pouziju tu starou verzi, co mam z 3.3.6,
tak ta jede bez problemu, musi se ale taky opravit group_led (to je v
predchozim mailu). Tu starou czsk daval dohromady Meduna, a tu novejsi
upravoval Toman. V principu by mely jako keymapy fungovat obe, ale ta
novejsi nejde. Asi jeste porad necemu nerozumim. Pokud nekdo umite
rozchodit tu verzi czsk co je v 4.3 jako keymap, tak dejte vedet, docela
rad bych vedel, kde delam chybu.

poli