czsk - ceska klavesnice pro programatory zije

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Středa Září 17 12:37:20 CEST 2003

On Wed, 17 Sep 2003, Petr Olivka wrote:

> Hi!
>
> nekdo to tu nazval "srdecni zalezitosti", no nevim, mozna kvuli hladine
> adrenalinu.... ale k veci.
>
> soubor je v xkb/symbols/czsk (kvuli srdecni kompatibilete), ale v teto
> situaci se mi s nim nepodarilo udelat vubec nic. Pokud nekomu jo, tam mi
> dejte vedet.

IMHO minuly vikend som si nainstaloval XFree 4.3 z rawhide. Som zvyknuty na
programatorsku klavesnicu, ale vzhladom na to, ze czsk je oznacena ako
zastarala, tak som si napisal novu mapu sk_prog (podobne ako je sk_qwerty).
Je to pomerne jednoduche a funguje to ako s czsk mapou.