Postfix-kopia 2 userom

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Září 17 09:25:08 CEST 2003

Hello Peter,

Wednesday, September 17, 2003, 7:05:09 AM, you wrote:

PM> neodporucam, potom pojdu tym pouzivatelom vsetky maily prechadzajuce cez
PM> ten postfix

PM> skuste virtual ... tam by mal postfix deteknut slucku a viackrat to
PM> neposle
Vdaka, to je to prave !

P.S.  ->> sendmail na linux.cz  !!!!
Tam je dost mrtvo aked nieco tak len sendmail.
Je pravda, ze som sa tam uz davnejsie nepozrel, ale pripada mi to
nelogicke, ked kolkokrat zdanlivy problem posty je vlastne problem
niekde v linuxe. A zistujem, ze nie som sam, co sa radsej obrati do
linux konfery.

Este raz srdecna vdaka !

--
Best regards,