OT: sendmail na linux.cz

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Září 17 10:03:02 CEST 2003

On Wed, Sep 17, 2003 at 09:25:08AM +0200, Lubor Kacian wrote:
> P.S.  ->> sendmail na linux.cz  !!!!
> Tam je dost mrtvo aked nieco tak len sendmail.

no - za poslednych 14 dni tam bolo napr. toto - uvediem len nazvy
threadov - aj z toho vidno, ze okrem sendmailu sa tam riesi qmail a aj
postfix

qmail a spamassassin
dotaz sendmail
Re: dotaz sendmail - BTW: slozka vs. adresar
zaujala me volba v main.cf:
qmail -> postfix a virtualni domeny
Filtrovani mailu podle predmetu
Postfix - virtualni presmerovani
obmedzenie velkosti spravy
POSTFIX - User unknown
obmedzenie velkosti spravy
nod32 lms
kopie zpravy
postfix - fitrování pošty
Musí sendmail běžet jako služba?
Postfix - statistiky
Postfix + virtualni dorucovani

> Je pravda, ze som sa tam uz davnejsie nepozrel, ale pripada mi to
> nelogicke, ked kolkokrat zdanlivy problem posty je vlastne problem
> niekde v linuxe. A zistujem, ze nie som sam, co sa radsej obrati do
> linux konfery.

na tuto temu sa da vecne diskutovat ... "kolkokrat zdanlivy problem
linux je vlastne problem niekde v pouzivatelovi"

ja osobne mozno prestanem radit ohladom postfixu v konfere
linux na linux.cz a uvidime ...

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE