XFree 4.3, v xkb/compat/group_led chybi xfree86

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Září 17 09:44:41 CEST 2003

On Wed, 17 Sep 2003, Petr Olivka wrote:

>   do debianu 3.0 jsem si uprgadoval XFree 4.3, no a zase problemy s
> klavesnici. To uz je bezny folklor s kazdou zmenou Xu.
>
> Do XF86Config-4 jsem si dal
>
>         Option          "XkbLayout"     "us,cz_qwerty"
>         Option          "XkbCompat"     "group_led"
>         Option          "XkbOptions"    "grp: shift_toggle"
>
> no a ejhle, nefunguje mi <ctlr-alt-backspace> pro ukonceni Xu a taky mi
> neseje <ctrl-alt-Fx> pro prepnuti na konzolu. netrvalo mi chvilku, nez
> jsem na to prisel, ale nevim, jestli je to chyba. To bude asi vedet Toman,
> nebo nekdo, kdo se v tom angazuje.

> [...]

No já na to, že to jsou asi pouze problémy Debianu, jak jinak, že :)

Mám v sekci Keyboard na MDK >= 8.2 tohle už věky

    Option "XkbModel" "pc105"
    Option "XkbLayout" "cz_qwerty"
    Option "AutoRepeat" "250 30"
    Option "XkbCompat" "group_led"
    Option "XkbRules" "xfree86"

a nemám s přepínáním čehokoliv na klávesnici žádný problém.

R.V.