XFree 4.3, v xkb/compat/group_led chybi xfree86

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Středa Září 17 09:50:33 CEST 2003

% > Do XF86Config-4 jsem si dal
% >         Option          "XkbLayout"     "us,cz_qwerty"
% >         Option          "XkbCompat"     "group_led"
% >         Option          "XkbOptions"    "grp: shift_toggle"
% >
% > no a ejhle, nefunguje mi <ctlr-alt-backspace> pro ukonceni Xu a taky mi
% > neseje <ctrl-alt-Fx> pro prepnuti na konzolu. netrvalo mi chvilku, nez
% > V souboru xkb/compat/group_led chybi radek
% >
% >     augment "xfree86"
% >
% > Kdyz si to tam pridam, tak jede vse ok.
% > co vy na to?
% Mám v sekci Keyboard na MDK >= 8.2 tohle už věky
%
%     Option "XkbModel" "pc105"
%     Option "XkbLayout" "cz_qwerty"
%     Option "AutoRepeat" "250 30"
%     Option "XkbCompat" "group_led"
%     Option "XkbRules" "xfree86"
%
% a nemám s přepínáním čehokoliv na klávesnici žádný problém.

Stejneho efektu lze dosahnoui i bez XkbCompat:
Option "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
Option "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll"

--mm                                                            Michael Mráka