=?8859_2?B?T3DsdCA=?=Postfix + Courier IMAP

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Středa Září 17 20:54:43 CEST 2003

> From: Lubor Kacian <kacian na kacian.sk>
> Date: 2003/09/16 Út odp. 10:58:58 GMT+02:00
> To: linux na linux.cz
> Subject: Re: Opět Postfix + Courier IMAP

> 1. Zalamujte riadky !

Polepším se

> 2. Postfix nedorucuje postu IMAPu, ale ju dorucuje
> konkretnym uzivatelom do ich foldra /Maildir (treba
> mat v main.cf Postfixu "home_mailbox=Maildir/" ! ).

Tomu rozumim a podarilo se mi to i nastavit

> 3. IMAP "server" pracuje pre uzivatela nad tymto foldrom
> (napr. /home/anca/Maildir/ ).

Tak jak mam nastaveny Courier-IMAP, tak ma adresare ulozeny
v /var/spool/imap/user/anca
Nevim, zda by to nahodou nezmenil parametr
partition-default v konfiguraku IMAPu.

> --
> L. Kacian
> kacian na kacian.sk