UPS komunikace pres USB port

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 18 11:12:38 CEST 2003

On Thu, 18 Sep 2003, Josef Vitovjak, DiS wrote:

> Dobry den,
>
> zajimalo by me jestli nekdo ma zkusenosti s UPSkami, pri komunikaci pres USB
> kabel. Zatim stale pouzivam komunikaci pres RS-232. Bude tato komunikace
> spolehliva, OP SuSE Linux 7.3?

OK, budu konstruktivnejsi. Bez udani konkretniho modelu se ale stejne moc
nedozvite.

Ja jsem zprovoznoval par malych UPS od APC (tusim APC BackUPS 350 CS).
Vyzadovalo to pouzit vyvojovou verzi apcupsd, ale funguje to dobre.
Konkretne tato UPS je tak "skvela", ze pres USB umi i smart signaling,
zatimco s dodavanym serial kabelem je dummy (to byl taky duvod, proc jsem
se tim USB vubec zabyval).

Ted se mi do rukou dostane nejaka vetsi UPS, ktera snad ma umet USB i
serial (model si nepamatuju), tak to urcite vyzkousim a kdyztak sem o tom
napisu.

-- Honza Houstek