UPS komunikace pres USB port

Michael Heca michael.heca na email.cz
Úterý Září 23 11:29:17 CEST 2003

On Tue, Sep 23, 2003 at 10:48:20AM +0200, Petr Simek wrote:

> Pozor - ten povel na vypnuti musi UPSce zaslat ten apcupsd, sama nic
> neudela. Obvykle ji ho zasila po te co spusti halt systemu, tedy kdyz
> uz neni cesty zpet. UPS pak nastavenou dobu ceka a pak se vypne at uz
> ma stavu nebo ne.

Jo, ale ten povel dobre zvladnou od APC jen rada SMART.

BACKUP rada ten povel taky umi, ale rozchodil sem to jen pres RS-232.
Pres USB to nevypina. A taky kdyz jde elektrika tak uz nevypne, takze
je server potreba rucne resetnout. K pocitaci, ktery ma jet sam
nepretrzite bez zasahu cloveka, se rada BACKUP nehodi.