Autentifikace na firewallu

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Září 18 14:02:05 CEST 2003

> tunel ? třeba
>
> Já jsem PAKO! omluvám se, ale teď jsem si znovu prošel nabídky PUTTY a
> našel tam SSH - Tunnels - sypu si popel na hlavu ...

a ja uz len dodam, ze (kupodivu) existuje openssh klient i server pre win32
(via cygwin). beha to hned po nainstalovani, akurat klient je trochu krepy,
pri kazdom connecte si chce ulozit do .ssh/known_hosts fingerprint, ale pred
cestu si hodi 2-10 random znakov a potom pako krici, ze tu cestu nevie najst.
sa da to vraj upravit nejakym nasetovanim nejakych premennych enviromentu,
ale zatial som neuspel. inak na tunelovanie pouzivam prave openssh klienta.