Bridge nepropousti pakety

Kadlcik, Jiri jiri.kadlcik na epcos.com
Čtvrtek Září 18 15:09:41 CEST 2003

Kdysi jsem resil podobny problem s kartou, ktera neumela bridge a jako
celkem elegantni reseni mi tehdy pomohlo proxy-ARP.

Druhym resenim by bylo asi routovani pres C, ale tam by mohl byt asi problem
s nastavenim D, pokud k nemu nemate pristup ...

Preji pekny den.

Jiří Kadlčík
SMP FER BA OI

EPCOS s.r.o.