2 dotazy pro otrle (dlouhe)

Faltynek Pavel xfalty01 na stud.fit.vutbr.cz
Pátek Září 19 08:30:38 CEST 2003

Dobrý den,

měl bych dva dotazy pro otrlé jedince, co mě nepošlou hned někam anebo k
Real-time Tuneru s Frekvenční Modulací:

- je možné, aby gcc havarovalo z důvodu "špatného" hardwaru? (Od doby,
co jsem upgradoval procesor, ale i linux.) Se starším gcc (3.2.? - původní
z RH9) se mi to (subjektivně) stávalo častěji. Zvyšování napětí CPU (pod
hranicí hoření) nepřináší výsledky. Na původní konfiguraci jsem toto
neznal. Máte s tím nějaké zkušenosti (ať již HW, či gcc). Všechno ostatní
jede bez problémů.
  CC      net/ipv4/tcp_input.o
net/ipv4/tcp_input.c: In function `tcp_data_queue':
net/ipv4/tcp_input.c:2871: internal compiler error: Neoprávněný přístup do
paměti (SIGSEGV)
Please submit a full bug report,
with preprocessed source if appropriate.
See <URL:http://gcc.gnu.org/bugs.html> for instructions.
make[2]: *** [net/ipv4/tcp_input.o] Error 1
make[1]: *** [net/ipv4] Error 2
make: *** [net] Error 2
Abit KT7A, VIA KT133A, AMD Athlon XP 2000+, 1.65 V !!! Vcore, RH9.1, gcc
3.3.1.

Původní: Athlon Thunderbird 1133 (vše default). Drastická nastavení v
BIOSu vypnuta (ala Enhance chip performance, apod.), kmitočet CPU
příslušný typu, paměť stejná.

Garážové řešení na míru:
m=1; while [ $m -ne 0 ]; do make bzImage; m=$?; done

- Co potřebuji ke zdárnému provozu jádra 2.6 na RH9? Je třeba nějaké nové
nástroje pro práci s moduly a novinkami v jádře? Když jsem to kdysi
zkoušel pro 2.5, skončil jsem na nějakých NOT_IMPLEMENTED hláškách při
zavádění modulů. Nějaké praktické zkušenosti z nasazení na Vašem stroji?

Díky za informace, postřehy a zkušenosti.
S pozdravem
    Pavel Faltýnek