2 dotazy pro otrle (dlouhe)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 19 09:28:43 CEST 2003

On Mon, Sep 15, 2003 at 05:59:34PM +0200, Faltynek Pavel wrote:
> Dobrý den,
>
> měl bych dva dotazy pro otrlé jedince, co mě nepošlou hned někam anebo k
> Real-time Tuneru s Frekvenční Modulací:
>
> - je možné, aby gcc havarovalo z důvodu "špatného" hardwaru? (Od doby,

 Je to velmi pravdepodobne, rozsahlejsi kompilace lze doporucit i jako
 test HW.

> Abit KT7A, VIA KT133A, AMD Athlon XP 2000+, 1.65 V !!! Vcore, RH9.1, gcc
> 3.3.1.

 Prasi se mi doma na stroj s VIA KT133A +AMD (co presne ted nevim) a
 chova se napsrosto stejne. Par veci tam chodi, jen se tam neda nic
 kompilovat (coz je to co vetsinou delam:-(...

 Jinak archiv konverence.
 http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=KT133A+group%3Acz.comp.linux.*&btnG=Google+Search&meta=group%3Dcz.comp.linux.*

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>