automount CD

Ales Horak ales na rupnw.upol.cz
Pátek Září 19 14:59:28 CEST 2003

> Jak presne se ten automont u Vas projevuje? Jakou mate distribuci?

???
Distribuci mam tu, kterou jsem uz 2x napsal - RH9.0
a automount se projevuje  tak, ze 'presne' namountuje
CD-cko po zasunuti do mechaniky.
Omlouvam se za ten sarkasmus, ale nebylo by lepsi na vzneseny
dotaz reagovat pouze v pripade, ze mam co rict ?

Jeste jednou dekuji vsem, kterym se podari me nakopnout
spravnym smerem.

--
           Ales Horak
           Palacky University Library Sys_admin(void)

Linux is like teepee. No windows, no gates, Apache inside...