automount CD

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Září 19 16:59:41 CEST 2003

Ales Horak wrote:

> ???
> Distribuci mam tu, kterou jsem uz 2x napsal - RH9.0

To se mi podarilo nejak prehlednout.

> a automount se projevuje  tak, ze 'presne' namountuje
> CD-cko po zasunuti do mechaniky.

U KDE vim o problemu, kdy nejde odmontovat CDcko, ktere otevrete
v konqueroru - ten proces zustane viset i po svem "ukonceni"
a blokuje odmountovani. A uz jsem v zivote videl as prilis mnoho
zavadejicich popisu ze kterych se posleze vyklubal uplne jiny
problem - jen blbe popsany.

Jen pro jistotu - nenechavate pri ukonceni KDE otevrene okno
s tim CDckem? Pak by si to KDE zapamatovalo a pri pristim spusteni
ho opet otevrelo a tim pripojilo. Resp. kouknete do nastavovani
KDE - jsou tam nekde moznosti okolo ukladani session a prislusnymi
volbami lze ulozit soucasna sestava bezicich programu jako
defaultni session a ta se pak bude spoustet pri kazdem prihlaseni
(u me v KDE3.1.3 je to Ovladaci Centrum, Komponenty KDE,
Spravce relace)

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)