Mutt - macro na reply?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Neděle Září 21 23:37:16 CEST 2003

Ahoj,

v souvislosti s tim, co se mi stalo (odpovedel na jeden e-mail,
ktery nebyl z konference, omylem sem do konference) bych se rad zeptal na
jednu malickost. Mam udelanych nekolik maker, viz. dale, ktere pouzivam pri
vytvareni zprav a take pri odpovedich, ovsem ta odpovidaci mi jaksi
nefunguji tak, jak bych ocekaval. Makra maji za ucel nacist nove profily a
zzadat prikaz muttu k vytvoreni nove zpravy (funguje) nebo k odpovedi
(nefunguje) s danym profilem.

Priklad profilu:

cat /cesta_k_profilum/.mutt-profile-X
set signature="~/.mutt/signatura_kterou_chci"
unmyhdr *
my_hdr From: moje_adresa na kterou.chci
my_hdr Reply-To: moje_adresa na kterou.chci
set status_format="muj_status_jak_si_ho_preji..."

v ~/.muttrc jsem dale pripsal:

~/.muttrc
macro index <f10> ":source /cesta_k_profilum/.mutt-profile-X\nm" "New: X"

coz dokonale funguje. Po stisknuti <f10> se nacte profil a spusti se vim,
kde From: i Reply-To: jsou krasne vyplnene retezcem moje_adresa na kterou.chci.
Pole To: zustava prazdne!!! (coz je v poradku, viz. dale)

druhe makro, totiz to, o ktere se mi jedna a ktere nefunguje podle mych
predstav je toto:

macro index \e<f10> ":source /cesta_k_profilum/.mutt-profile-X\nr" "Reply: X"

Povsimnete si prosim "\nr" v retezci (reply) narozdil od predchoziho "\nm"
(mail).

Problem je tento: pri pouziti druheho nefungujiciho makra dojde k tomu, ze
polozka To: v hlavicce emailu zustane tak, jak ji nastavil predchozi pouzity
profile. Clovek pak musi obsah To: rucne odmazavat. Ovsem podle meho by mela
byt preci prazdna (viz. "unmyhdr *" v .mutt-profile-X)... jak to, ze v ni
zustava nejaky obsah? Zkousel jsem dodat

"my_hdr To:"

Ale nema to zadnej efekt. Polozka To: nadale zustane vyplnena! Existuje nejaky
zpusob, jak polozku To: jeste pred provedenim zavedeni noveho profilu z
makra vymazat? Nebo na to jdu uplne blbe?

Dekuji za nakopnuti spravnym smerem,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz