redirektor ">>" a delka vystupniho souboru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Září 22 19:35:16 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 07:26:26PM +0200, Jaroslav Svec wrote:
> Zapisuji kazdou minutu do log souboru pomoci redirektoru ">>".  Jak
> zajistit, aby vystupni soubor obsahoval vzdy jen urcity pocet cerstvych
> radku a trvale se nezvetsoval?

Musim rici, ze mate krasne klice, urcite to vsechny v konfere zajima.

tail vam nevyhovuje? To je tak trivialni, ze bych to cpal rourou do meho
programu, ktery soubor sam bude udrzovat. Otazka peti minut nez to v cecku
napisu.

Muzete si pomoci i takto
tail -n0 -f /muj/soubor.log|moje_cecko pocet /zde/udrzuj/jenom/par_radku.log

-- Dalibor Straka