linux + wireless

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Září 22 20:01:39 CEST 2003

ospravedlnujem sa za predchadzajuci mail, omylom stlaceny
v chvate CTRL+ENTER :(

Dňa Po 22. September 2003 19:42 ste napísali:

> Ale nejde o uroven! Kdyz budete mit 10Mbit metalickou linku, tez to nebude
> zadna slava. Obzvlast, kdyz budete dva a server bude mit tez 10Mbit.
do serveru chcem rachnut 1Gbit. mozno nie hned, ale je to dost mozne.

> Do velmi neprozkoumane vody jste skocil po hlave.
ja velmi rad :))
> Ano 54Mbit je standard 802.11g, nedavno akceptovany i u nas.
vsimol som si. nasiel som aj prenosove rychlosti 3,2Gbit ale milionar
niesom :)

> jo, ale na na wifi ;). Wifi mam na propojeni s kamaradem a sdileni dat.
no, tak aspon viem ako sa spojit s vedlajsim barakom :)

> ale jiste ze ano :). Na strane serveru se vyuzije 3d akcelerace obrazu
> na klientovi uz jenom akcelerace vykresleni 2D okenka. Ale tu take
> nepodcenujte.
hmm... mne sa nepodarilo vidiet ze by bezala akakolvek 3d akceleracia.
jednoducho sa to chovalo akoby to islo uplne bez glx. skusal som aj
glxgears testovaci program. vyzeralo to prave tak ze vyuziva hardware
praveze clientovskej stanice.

> Zacnete prohledanim naseho archivu ;)
ano, videl som ze sa tu o tom uz raz bavilo, tak si nieco matne
spominam a viem ze sa to da. otazka je ci to pojde aj pre viac
clientov zaroven :)

--
:
:. stay cool