linux + wireless

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Září 22 19:42:19 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 07:26:19PM +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa Po 22. September 2003 19:14 ste napísali:

> ano, presne to :)

> dufal som ze wifi je uz trosku viac "naurovni" :)
Ale nejde o uroven! Kdyz budete mit 10Mbit metalickou linku, tez to nebude
zadna slava. Obzvlast, kdyz budete dva a server bude mit tez 10Mbit.

> ako vidim, este vela vody asi pretecie nez sa bude dat take nieco
> zrealizovat...

> no, tak ako tak sledujem asi jedinou moznostou bude pouzit klasicku 100Mbit
> siet, pokial ovsem nebudem musiet pouzit az 1Gbit siet. najprv som dufal
> ze 100Mbit wifi hravo zvladne ale podla dostupnych informacii tie lepsie
> wifi zvladnu 54Mbit a menej.

Do velmi neprozkoumane vody jste skocil po hlave.
Ano 54Mbit je standard 802.11g, nedavno akceptovany i u nas.

> skusal uz vobec niekto rozbehat v domacom prostredi takuto viacucelovu
> linux siet?

jo, ale na na wifi ;). Wifi mam na propojeni s kamaradem a sdileni dat.

> a co hranie dostupnych linux hier (btw: kto sa tesi na armyops2 ?:)
> tak aby bezala na silnom serveri? da sa to vobec? co sa mne osobne podarilo
> v pracovnom prostredi bolo iba nieco nechutne pomale. neviem ci vobec
> vie pri spojeni client-server vyuzivat 3d akceleraciu.

ale jiste ze ano :). Na strane serveru se vyuzije 3d akcelerace obrazu
na klientovi uz jenom akcelerace vykresleni 2D okenka. Ale tu take
nepodcenujte.

> este sa dost budem musiet pohrat so sietovym zvukom.

Zacnete prohledanim naseho archivu ;)

-- Dalibor Straka