Squid + uzivatele (auth), Squid a mrtg

Karel Kral co-as na quick.cz
Úterý Září 23 07:45:39 CEST 2003

Dobry den,

linux na ssos.cz napsal(a):

> Potreboval bych nastavit squid tak, aby pres nej mohli jit pouze uzivatele,
> kteri se nalogovali na pracovni stanici s windows 98. Potreboval bych mit

Odpovim jen na prvni cast. Pouzivam nejaky freeware identd pro wokna (uz
nevim kde jsem to stahnul - ale psal jsem o tom tusim tady). Normalne to
poustim ve skupine po spusteni. V squid.conf se treba "aclname franta
ident franta" (prvni franta je jmeno acl a druhe jeho logovaci jmeno).

Neprustrelne to ovsem neni ;-)

Zbytek dotazu nevim (resp. bylo by to drbani se za levym uchem pravou
rukou).

Karel Kral
---