Squid + uzivatele (auth), Squid a mrtg

linux na ssos.cz linux na ssos.cz
Pondělí Září 22 11:11:03 CEST 2003

Dobry den,
mel bych 2 dotazy.

1)
Potreboval bych nastavit squid tak, aby pres nej mohli jit pouze uzivatele,
kteri se nalogovali na pracovni stanici s windows 98. Potreboval bych mit
prehled o tom, ktery uzivatel kolik proserfoval a napr po 10 Mb stazenych dat
tydne by se uzivatel nedostal na internet pres squid, pripadne "nehodnym"
uzivatelum zakazat pristup uplne.

2)
Rozjel jsem mrtg a chtel jsem monitorovat i prutok dat pres squid. Nastavil
jsem v squid.conf
acl snmppublic snmp_community public na moje_domena
snmp_port 3401
snmp_access allow snmppublic

v souboru mib.txt jsou definovane polozky:
cacheHttpHits&cacheProtoClientHttpRequests

ale pri spusteni mrtg mi snmp ohlasi ze cacheHttpHits
a cacheProtoClientHttpRequests nezna.

Predem dekuji za odpoved
S pranim krasneho dne preje

Filip Flajsar