Signál 11 a padnutí aplikace pri tisku (SIGSEGV)

Holan holan na donaska-tisku.cz
Pondělí Září 22 12:16:32 CEST 2003

Zdravím,
APLIKACE SPADLA A VYVOLALA SIGNÁL 11 (SIGSEGV)
Už jsem z toho nešťastný. Toto hlášení se mi objeví při jakémkoli pokusu o
tisk. Jak ze stroje, kde je tiskárna připojena, tak z ostatních strojů,
které jsou na lokální síti.
Nevíte někdo, co to znamená a jak na to?
Před nedávnem to tisklo bez problémů. Pokusil jsem se upravit nastavení
okrajů v kspread a od té doby to zlobí. Tiskárna je napojena na LPT1,
ovládám jí přes konqueror (localhost:631) - tam to nepadá. Jde o HP LJ 1100.
Padá jakákoliv aplikace, která se snaží kontaktovat tiskárnu (ještě před
vlastním tiskem - při výběru nastavení tisku). Zajímavé je to, že z DOSemu
to tiskne bez problémů. Mám tam totiž nastaveny tiskárny 2 - jedna má ovlač
HP a druhá posílá tisk rovnou na zařízení ("RAW")-ta funguje. Ještě jednou
uvádím, že to takto fungovalo v pořádku (než jsem tam něco blbě nastavil).
Na všech strojích je MDK 9.1 (jádro 2.4.21-0.13mdk) a KDE 3.1.0.
Díky za případné rady