Re: Signál 11 a padnutí aplikace pri tisku (SIGSEGV)

Středa Září 24 10:16:27 CEST 2003

On Mon, 22 Sep 2003, Holan wrote:

> APLIKACE SPADLA A VYVOLALA SIGNÁL 11 (SIGSEGV)
> Už jsem z toho nešťastný.

Uprimnou soustrast.

> Toto hlášení se mi objeví při jakémkoli pokusu o tisk. Jak ze stroje,
> kde je tiskárna připojena, tak z ostatních strojů, které jsou na
> lokální síti.

Z dalsiho lze desifrovat, ze asi padaji programy, ze kterych se pokousite
tisknout, ano? A z jakych konkretne programu zkousite tisknout? Z nejakych
aplikaci z KDE? Jaky mate tiskovy server?

> Nevíte někdo, co to znamená a jak na to?

Pravdepodobne priciny jsou nasledujici:

1. V programu nebo v jim pouzivane knihovne je chyba.
2. Nejaka konfiguracni ci podobna data jsou naborena a program
   resp. knihovna neni dost robustni, aby se s tim dokazala vyporadat.
3. Mate poruchu na hardwaru.
4. Doslo k nejake nekompatibilite, napr. programy predpokladaji
   jine binarni rozhrani, nez jim knihovna nabizi.

Reseni zavisi na tom, ktera z tech moznosti to je (v nekterych zvlast
zakernych pripadech to muze byt vic moznosti najednou), ovsem
z poskytnutych informaci se neda nic moc zjistit.

Kdyz svuj problem popisete lepe a konkretneji, tj. uvedete presne, co
delate, jak to mate nakonfigurovane atd., tak se treba najde nekdo, kdo
dokaze poradit lepe.