Linux pro server a pro stanici

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 23 10:16:59 CEST 2003

On Mon, 22 Sep 2003, Petr Cesak wrote:

> Ahoj vsem,
>
> 1) stanice
>
> Chtel bych si rozjet linux na stanici pro tyto ucely:
>   - uprava webu (graficky nastroj, editor, FTP klient)
>   - psani dokumentace (zrejme openoffice)
>
> Co by jste mi doporucili za linux - distribuci (a graficke prostredi)? ...
> mam  dve PC (AMD1800+,256MB,120GB;  a starsi PC PII-400,128MB,120GB).
>
> -------
> 2) server
> Chtel bych si rozjet linux na serveru pro tyto bezne ucely:
>   - www server, mysql, php, ftp
>   - email server

> [...]

Doufám, že tímto příspěvkem ukončím tento a všechny podobné dotazy.

V dnešní době není žádný větší problém si sehnat všechny nejběžnější
distribuce a vyzkoušet si, která bude ta pravá.

Protože je tady v konfrerenci 1500+ lidí, názorů na vhodnost té které
distribuce bude dost různá, takže to nikam nepovede, maximálně budou mít
všichni plné mailboxy nepotřebných tahanic o to, jestli je lepší modrá
nebo červená distribuce atd.

A když už mermomocí chcete diskutovat nad tímto příspěvkěm, tak se prosím
přesuňte do talk na linux.cz.

R.V.