Aktualizace RH 7.2-9

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 23 11:06:34 CEST 2003

On Tue, 23 Sep 2003, Ing. Jakub Jelinek wrote:

> Co se stane kdyz zaktualizuji RH?
> Mam vypalenou RH9... kdyz spustim aktualizaci (tusim, ze snad v instalacni
> nabidce ta polozka je), dojde k aktualizaci z RH7.2 na 9... zustanou
> zachovana nastaveni? jde mi hlavne o ty IPTABLES a POSFIX, protoze je tam
> spousta pravidel a nastaveni, ktery bych tezko daval dohromady... zkratka,
> zda po aktualizaci bude bez dalsich zasahu chodit to co chodilo (postfix,
> maskovani a tak).

Dost dobře nevím, co chcete slyšet.

V dokumentaci je psáno, a každý rozumně uvažující admin to udělá jako
první, že nutné všechna data zazálohovat.
Pak postupujete přesně podle dokumentace.

Pokud na systému máte nějaký non-rpm software, tak můžete narazit, někdy
dost těžce. Takže pokud nevíte přesně, co dělate, tak to raději nedělejte.

R.V.