Aktualizace RH 7.2-9

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Září 23 11:10:14 CEST 2003

Dne út 23. září 2003 10:52 jste napsal(a):
> Co se stane kdyz zaktualizuji RH?
> Mam vypalenou RH9... kdyz spustim aktualizaci (tusim, ze snad v instalacni
> nabidce ta polozka je), dojde k aktualizaci z RH7.2 na 9... zustanou
> zachovana nastaveni? jde mi hlavne o ty IPTABLES a POSFIX, protoze je tam
> spousta pravidel a nastaveni, ktery bych tezko daval dohromady... zkratka,
> zda po aktualizaci bude bez dalsich zasahu chodit to co chodilo (postfix,
> maskovani a tak).

Nastavení zůstanou některé se třeba přejmenují tj. vytvoří záloha atd.....
Ovšem přece jenom mezi 7.2 a 9 je dost velký skok a určitě něco budete muset
překopat a nastavit ručně.

Jinak pro jistotu bych si udělal zálohu těch nastavení tj. /etc/... atd..
obzvláště pokud je to pro mě důležité. :-)

|    ICQ    179223500                    |