OGG - vypalování

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Úterý Září 23 11:59:59 CEST 2003

Dne po 22. září 2003 19:30 jste napsal(a):

> navrhnu pouze kostru skriptu:
> #!/bin/bash
> TEMP=/tmp
> pushd $1
> ogg123 *ogg --wav /tmp/
> mkisof --parametry *wav -o /tmp/cd.iso
> cdrecord /tmp/cd.iso
> popd
> #eof

Obavam sa ze tadeto cesta nevedie, nakolko sa neda spravit iso audiocd.
Aspon mi to tvrdili vo vsetkych konferach, ked som sa pytal, ako vytvorit iso
image audiocd a neskor ho vypalit (=v napalovacom softe vytvorit projekt
audiocd, nahadzat don stopy a potom spravit BurnToIsoFile, ten iso file
preniest na stroj kde je fyzicky vypalovacka a tam ho vypalit).
Vsetci mi tvrdili ze audio cd je RAW a neda sa spravit ako iso.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky