OGG - vypalování

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Úterý Září 23 12:29:47 CEST 2003

On Tue, 23 Sep 2003, Dusan Zatkovsky wrote:

> Obavam sa ze tadeto cesta nevedie, nakolko sa neda spravit iso audiocd.
> Aspon mi to tvrdili vo vsetkych konferach, ked som sa pytal, ako vytvorit iso
> image audiocd a neskor ho vypalit (=v napalovacom softe vytvorit projekt
> audiocd, nahadzat don stopy a potom spravit BurnToIsoFile, ten iso file
> preniest na stroj kde je fyzicky vypalovacka a tam ho vypalit).
> Vsetci mi tvrdili ze audio cd je RAW a neda sa spravit ako iso.

Na www.cdr.cz je pomerne dobry navod na vypalovani mp3. IMHO staci nahradit
mpg123 za ogg123 a melo by to fungovat.
Treba nejak takhle:

for I in *.mp3
do
  ogg123 --parametry $I | cdrecord dev=0,0,0 speed=2 -audio -pad -swap -nofix -
done
cdrecord -fix

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780