Samba a 2 stejni prihlaseni uzivatele => "deadlock"

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Úterý Září 23 14:59:44 CEST 2003

Dobry den

Mam drobny problem se smabou. Obcas se z niceho nic zadrhne sdileni
souboru pres sambu. Projevuje se to tak, ze se neda dostat k sdilenym
souborum. Po tak zhruba minute az dvou se vse vrati do puvodniho stavu.

Vypozoroval jsem, ze to dela specielne u uzivatele, ktery se prihlasuje
ke stejnemu serveru 2x a vickrat (zcela zamerne - kvuli tomu tam sdileni
souboru je). V logu samby jsem vypozoroval v dany okamzik podezrelou
hlasku:

[2003/09/21 15:33:45, 0] tdb/tdbutil.c:tdb_log(531)
tdb(/var/cache/samba/locking.tdb): tdb_lock failed on list 13 ltype=1
(Resourc e deadlock avoided)

A jeste nekolik dalsich hlasek ohledne locking.tdb.

V ostatnich log souborech jsem nic podezreleho neobjevil.

Netusite nekdo prosim co s tim - tedy hlavne s tim zablokovanim. Co
bude v logu me az tak netrapi :-).

Mockrat dekuji

Petr Spatka