Jak zjistit ze se v adresari objevi novy soubor

Robo Cernansky hslists na zoznam.sk
Úterý Září 23 15:38:47 CEST 2003

On Tue, 23 Sep 2003 14:32:33 +0200 Pavel West <pavel.west na agroup.cz> wrote:

PW> Dobry den,
PW>
PW> resim nasledujici problem, mam jakysi zdroj dat ( web kamera, nebo
PW> obecne cokoliv jineho ), ktery mi
PW> do zadaneho adresare uklada soubory. Jak co nejefektivneji zjistit ze
PW> se v adresari objevil novy
PW> soubor ? Pokud budu adresar periodicky cist, tak si myslim ze to
PW> spotrebuje moc procesoroveho casu,
PW> chtel jsem pouzit neco jako je select pro sockety. Takze jsem udelal
PW> opendir(), a nasledene dirfd(),
PW> ktery mi vratil fd na adresar, potom jsem tento fd vlozil do selectu,
PW> ale ten select se mi vraci
> [...]

Ja mam trochu lamerskejsie riesenie ako predchadzajuci dvaja
prispievatelia. Ked pribudne (ale aj ked odbudne) subor v adresari, zmeni
sa jeho modification time. Takze by na danom adresari stacilo sedovat len
ten cas a v pripade, ze sa zmeni, precitat obsah adresara a zistit co sa
stalo.

Robo.

--
Robo Cernansky