posilani broadcast paketu z eth0 na wlan0 a naopak

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Září 23 19:36:15 CEST 2003

> Zapomnel jsem dodat, ze s hostap ovladaci. Stalo by za to
> vyzkouset, zda to funguje s jinymi ovladaci konkretne s hermes
> z jadra (moduly 'hermes.o', 'orinoco.o'  a 'orinoco_pci.o' - funguji
> s Prism2.5 wifi kartami). Otazkou je tedy, co mate za kartu...

Orinoco moduly mi s prism 2.5 nefungovaly (a protoze hostap fungoval
dobre, nemel jsem potrebu zjistovat proc). Aby orinoco fungoval jako AP,
je potreba nejaky patch (google snadno najde). Tusim ze par lidi mi
rikalo, ze to provozuji a snad i relativne uspokojive.

-- Honza Houstek