posilani broadcast paketu z eth0 na wlan0 a naopak

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Září 23 19:52:55 CEST 2003

Honza Houstek wrote:

>Orinoco moduly mi s prism 2.5 nefungovaly (a protoze hostap fungoval
>dobre, nemel jsem potrebu zjistovat proc). Aby orinoco fungoval jako AP,
>je potreba nejaky patch (google snadno najde). Tusim ze par lidi mi
>rikalo, ze to provozuji a snad i relativne uspokojive.
>
>-- Honza Houstek

Me orinoco s Prism2.5 fungovaly (z jadra 2.4.21) - ale dlouhodobe jsem to
neprovozoval. Take pouzivam vsude hostap. Pro orinoco existuje upraveny
hermes, ktery umoznuje ap mod a zve se hermesap:

http://hunz.org/hermesap.html

Funguje to, nicmene pro prakticke nasazeni se to zatim moc nehodi -
neposkytuje
to prakticky zadne informace o klientech, nema to ACL.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477